Sunday 25 October 2009

05-Kudat (Hari Raya ke-3)

Seperti biasa, gua anak beranak kalau pulang kampung di Kudat (tempat Papa la), memang kami akan stay di Kudat Marina Hotel.... tapi pasal hotel ni kan, pasal pemandangan gua ndak komplen, tapi yang bikin panas tu bilik dia... ndak berapa bersih. Tuala pun ndak berapa putih (sib baik gua memang bawa tuala sendiri... dan dia punya cadar tempat tidur..... ndak putih.... masih lagi ada hitam2... geli la gua...) masa check in hari tu, bila masuk bilik, gua minta tukar cadar..... yuksss geli gua.....) dan gua ada cakap ngan hubby gua.... itulah last I stayed di sana... next time di Ria Hotel jak la.... walaupun teda kolam tapi BERSIH..... cuma masalah pula tempat parking...sigh.....

But anyway.... enjoy the pictures... I took these pictures at Kudat Marina Hotel....























Oh ya, hari ni anak gua start peperiksaan. Pagi tadi, gua sempat pesan supaya baca dulu betul2 lepas tu baru jawab.... dia jawab gua 'mama jangan risau, abang mesti baca betul2 lepas tu baru abang jawab, tapi kalau salah jugak, bukan salah abang'... sigh..... pening kepala gua ni....

No comments: